شیراز

ساخت وبلاگ

اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

معرفی : اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز به عنوان یک هتل تک ستاره کار خود را از سال 1396 در شهر شیراز آغاز نمود. این هتل که در اصل یک خانه متعلق به دوران قاجاریه است حدود 120 سال قدمت دارد و با حفظ بافت سنتی و بازسازی به هتل تبدیل شده است. این اقامتگاه در دو طبقه ساخته شده است و دارای 11 اتاق است. ساختمان زیبای هتل کاملا به سبک قاجاری با همان حوض زیبا در وسط حیاط و پنجره های رنگی است که حس نوستالژی خاصی به انسان می بخشد. 

تور لحظه آخری شیراز 

نرخ تور شیراز 

تور شیراز پاییز 97 

تور شیراز مهر 97 

تور شیراز نوروز 98

اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند که بسیار تمیز بوده و امکانات یخچال،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،‌ تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، دراور و حمام با لوازم بهداشتی را دارا می باشند. 

امکانات هتل : فضای سبز، حوض آب، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس

اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

رستوران هتل : رستوران و چایخانه سنتی هتل در محوطه فضای باز قرار گرفته است و صبحانه به صورت بوفه از ساعت 7:30 تا 11 سرو می شود. قابل ذکر است که شما مسافران تور شیراز در صورت تمیل صرف ناهار و شام در این رستوران باید سفارش خود را از روز قبل اعلام نمایید

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان نه دی و داخل کوچه هفت پیچ قرار گرفته است که امکان عبور خودرو تا درب هتل وجود ندارد و باید 70 متر را پیاده طی نمایید. فاصله هتل تا حرم شاهچراغ، بازار وکیل و حمام وکیل بسیار کم است و می توانید این فاصله را حتی پیاده نیز طی نمایید. 

اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

پیشنهاد ما : این اقامتگاه بسیار مناسب افرادی است که به آثار تاریخی و خانه های قدیمی علاقه دارند. باید این نکته را خاطر نشان کرد که در جلوب درب ورودی هتل و اتاق ها چند پله وجود دارد که کار را برای افراد کم توان سخت می کند.

 
شیراز...
ما را در سایت شیراز دنبال می کنید

برچسب : هتل های شیراز,بهترین هتل های شیراز,هتل های لوکس شیراز, نویسنده : admin shira-z بازدید : 258 تاريخ : سه شنبه 27 شهريور 1397 ساعت: 18:58

متل دنا شیراز

معرفی : متل دنا یک مجموعه اقامتی دو ستاره در نزدیکی شهر شیراز است که در منطقه ای خوش آب و هوا در بالای کوه و به دور از هیاهوی شهر قرار گرفته است. متل دنا در سال 1381 افتتاح شد و آخرین بار در سال 1391 بازسازی شده است. در این متل 40 واحد اقامتی به صورت سوئیت های جدا از هم وجود دارد.

تور لحظه آخری شیراز 

تور شیراز ارزان 

تور شیراز پاییز 97 

تور شیراز مهر 97 

تور شیراز نوروز 98

متل دنا شیراز

امکانات اتاق ها : اتاق های متل دنا به صورت دو تخته دبل و توئین هستند که در آن ها امکانات یخچال، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون، حمام با لوازم بهداشتی، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع و تلفن برای شما مسافران تور شیراز وجود دارد.

امکانات هتل : سالن چند منظوره، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته،‌ خشکشویی،‌ روم سرویس، کتابخانه،‌ خدمات تور، خدمات تهیه بلیط،‌ نمازخانه، تاکسی سرویس

متل دنا شیراز

رستوران هتل : در این متل دو رستوران وجود دارد که یکی از آن ها مخصوص صبحانه خوری است و در رستوران دیگر ناهار و شام سرو می شود. هم چنین در این رستوران یک چایخانه سنتی نیز وجود دارد.

موقعیت مکانی هتل : این متل در کیلومتر 20 اتوبان شیراز به مرودشت و در مقابل فرودگاه زرقان قرار گرفته است. متل دنا به مجموعه پاسارگاد و تخت جمشید نزدیک است و می توانید با صرف زمان کمی به این دو مکان تاریخی برسید. این هتل تا ورودی شهر شیراز نیز 20 کیلومتر فاصله دارد.

متل دنا شیراز

پیشنهاد ما : متل دنا یک مجموعه ارزان قیمت است که با فاصله از شهر قرار گرفته است . این هتل بیشتر مناسب سفرهای زمینی با اتوبوس یا وسیله نقلیه شخصی ات زیرا فاصله آن از فرودگاه،‌ایستگاه قطار و هم چنین دیدنی های داخل شهر بسیار زیاد است.

شیراز...
ما را در سایت شیراز دنبال می کنید

برچسب : هتل های شیراز,بهترین هتل های شیراز,هتل های لوکس شیراز, نویسنده : admin shira-z بازدید : 275 تاريخ : سه شنبه 20 شهريور 1397 ساعت: 17:39

هتل یورد شیراز

معرفی : هتل یورد یکی از هتل های دو ستاره شهر شیراز است که در فروردین سال جاری یعنی سال 1397 افتتاح شد. ساختمان زیبای هتل در 4 طبقه در یکی از بهترین موقعیت های مکانی در شهر شیراز و بسیار نزدیک مکان های دیدنی این شهر، قرار گرفته است. در این هتل 15 واحد اقامتی برای شما مهمانان تور شیراز وجود دارد.

تور لحظه آخری شیراز 

نرخ تور شیراز 

تور شیراز پاییز 97 

تور شیراز مهر 97 

تور شیراز نوروز 98 

 

هتل یورد شیراز

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل یورد از نوع یک تخته، دو تخته و سه تخته هستند که اتاق های سه تخته دارای امکانات وی آی پی هستند. امکانات این اتاق ها شامل یخچال با مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان ، سیستم تهویه مطبوع،‌ چای ساز، بالکن ، کمد لباس،‌ دراور، میز تحریر، آباژور و حمام با لوازم بهداشتی هستند.

امکانات هتل : لابی، گشت نیم روزی، پذیرش 24 ساعته،‌ روم سرویس، لاندری، خشکشویی، تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ، آسانسور، خدمات اینترنتی

هتل یورد شیراز

رستوران هتل : رستوران هتل یورد مخصوص سرو غذاهای ایرانی است و این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید صبحانه را نیز در اتاق سرو کنید.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان فردوسی، خیابان مدبر و کوچه اردکانی های شیراز قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه شیراز 12 کیلومتر است و تا مکان های دیدنی مانند خانه زینت الملوک و بازار وکیل فاصله بسیار کمی دارد.

پیشنهاد ما : با توجه به نوساز بودن هتل ، هتل بسیار مناسبی برای اقامت کسانی است که به نظافت هتل اهمیت فراوانی می دهند. 

شیراز...
ما را در سایت شیراز دنبال می کنید

برچسب : هتل های لوکس کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های مناسب کیش, نویسنده : admin shira-z بازدید : 279 تاريخ : سه شنبه 13 شهريور 1397 ساعت: 18:21

هتل جهان نما شیراز

معرفی : هتل جهان نما یکی از هتل های 3 ستاره شهر شیراز است که در بلوار هجرت شهر قرار گرفته است. واحدهای اقامتی هتل به صورت آپارتمان و با تعداد 25 عدد است و هرکدام از آن ها به زیباترین شکل دکور شده اند. این هتل در سال 1395 و در 9 طبقه ساخته شد. 

تور لحظه آخری شیراز 

تور شیراز ارزان 

تور شیراز پاییز 97 

تور شیراز مهر 97

هتل جهان نما شیراز

امکانات اتاق ها : واحدهای اقامتی هتل از نوع سوئیت و آپارتمان هستند و با بکارگیری بهترین متد دکوراسیون داخلی طراحی شده اند. در این واحدها امکانات تلویزیون ال ای دی، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، مبلمان، آشپزخانه و سیستم تهویه مطبوع وجود دارد.

امکانات هتل : کافی شاپ ، استخر، سونا، جکوزی،‌ حوضچه آب سرد، ماساژ، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین، خدمات برای معلولین، لاندری،‌روم سرویس

هتل جهان نما شیراز

رستوران هتل : رستوران این هتل با ظرفیت 120 نفر در طبقه همکف قرار گرفته است و با بهره گیری از سرآشپزهای مجرب انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مسافران تور شیراز سرو می کند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان اطلسی، بلوار هجرت و خیابان جاوید قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر شیراز 20 دقیقه است. هتل جهان نما تا دیدنی های شیراز مانند حافظیه، ارگ کریمخان و مجموعه زندیه 5 دقیقه است.

هتل جهان نما شیراز

پیشنهاد ما : هتل جهان نما یکی از هتل آپارتمان های خوب شهر شیراز است که در موقعیت مکانی بسیار خوب قرار گرفته است و مناسب اقامت خانواده ها است.

شیراز...
ما را در سایت شیراز دنبال می کنید

برچسب : هتل های شیراز,هتل های لوکس شیراز,بهترین هتل های شیراز, نویسنده : admin shira-z بازدید : 245 تاريخ : سه شنبه 6 شهريور 1397 ساعت: 19:46